Clash Of Clans v8.709.16 Hile Mod Apk İndir - Ferhat Özal - Hile Apk İndir

Clash Of Clans v8.709.16 Hile Mod Apk İndir | Ferhat Özal - Hile Apk İndir
Ana Sayfa » , » Clash Of Clans v8.709.16 Hile Mod Apk İndir

Clash Of Clans v8.709.16 Hile Mod Apk İndir

Clash Of Clans v7.165.5 Hileli Apk İndir

Clash Of Clans Full 8.709.16 Sınırsız Elmas Ve Altın Hilesi

Clash Of Clans hileli apk, 500 milyon indirme sayısı android marketin en popüler oyunlarından birisidir. 2 Ağuustos 2012 yılında SuperCell firması tarafından yayınlanan Clash Of Clans, kısa bir sürede popüler olmayı başarmıştır. Online oyunların babası olan Clash Of Clans, Türkçe dili olması da bizler için mutlu bir haber.
Oyunda kendi köyümüzü kurarak saldırılara karşı en güçlü şekilde savunmaya çalışıyoruz. Askerler ile goblinlere saldırabilir yada online farklı kullanıcılara saldırabilirsiniz. Oyunda iksir ve altın madenlerinden ve saldırılardan kazandığınız ganimetler ile köyünüzü daha güçlü hale getirebilirsiniz.
Clash Of Clans oyununu çok güvenlikli olduğundan maalesef çok hile bulunamamaktadır. Yapılan hilelerin çoğu ya hatalı ya da online olmamaktadır. Bugün sizlere private bir hile paylaşacağız. İndireceğiniz dosya sınırsız altın, iksir ve sınırsız gem içermektedir.

v7.200.13 Güncellemesi: Artık klan savaşlarında uzatmalar olacak. 10.Seviye Belediye Binasına 25 duvar parçası eklendi ve 7.seviye Yıldırım Büyüsü eklendi. Yıldırım, Zehir, Deprem ve Dondurma büyüleri geliştirildi. 

Clash Of Clans v7.165.5 Hileli Apk İndir

Clash Of Clans v7.165.5 Hileli Apk İndir

Clash Of Clans v7.165.5 Hileli Apk İndir



Kurulum

İndireceğiniz dosyayı cihazınıza kurmanız yeterli olacaktır.


NOT: Supercell serverlarından bağımsız çalışır, özel sunuculardır. Her şey sınırsız olarak indirebilirsiniz. Yüklenme hataları olursan bir kaç kez deneyin girecektir.


İndirme Linkleri

Clash Of Clans Private Server 




Facebook sayfamı beğenmeyi paylaşmayı unutma!


60 yorum:

  1. This is previous version,come on & change the name

    YanıtlaSil
  2. Normal oyunu silcemmi
    Diger hesaplarım gidicenmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Silmeye gerek yok, farklı bir uygulama olarak yüklenecektir.

      Sil
  3. usta emin misin kesin çalışıyo mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Priate serverlar da hile çalışıyor.

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Uygulama sorunsuz olarak indirilmektedir.

      Sil
  5. Ama butun oyunu oynayan lar hileli

    YanıtlaSil
  6. Abi indir diyorum karışık rakamlar çıkıyor ne yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ApkDisc İle İndir yazan yere tıklayıp indirebilirsin.

      Sil
    2. Rica etsem pou hilesi yapabilir misin arıyorum arıyorum bulamiyorumda

      Sil
    3. Paylaştım dostum. Arama kısmına "Pou" yazarak hileyi bulabilirsin :)

      Sil
  7. Abi yeni bir güncelleme. Vardiyo sorun ne çözer misin
    Tablete indirdik ? Marka:SAMSUNG Tab 4 sorun ne acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hileli server'da sorun olmuş hocam. Link güncelledim, şimdi indirip oynayabilirsiniz.

      Sil
  8. bu srverin sürümü 8.332.9 mu yeni guncelme clash of kalan yoksa eski surumu

    YanıtlaSil
  9. Abi niye dolmuyoki hep normal yerde kaliyo

    YanıtlaSil
  10. Ferat abi indirdim simdi napmam lazim yaa ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunu cihazına kur ve oyuna giriş yap dostum. Oyuna girerken %50'de kalabilir. Bu yüzden biraz denemen lazım.

      Sil
  11. Olmuyor hile bekledim hala ayni yerde rica ederim düzelt lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serverlar yoğun olduğundan dolayı %50'de kalabiliyor. Girmek için biraz denemelisiniz.

      Sil
  12. Hangisine tiklayip indircem bir sürü var indir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ApkDisc İle İndir yazan yere tıklayıp açılan siteden indirebilirsiniz.

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. Abi oturum açılmıyor diyor napabilirim

      Sil
  14. Ya benimki %1 veya %%0 da kaliyo napmam lazm ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5-10 kere dene girecektir. Eğer olmaz ise farklı zamanlar deneyebilirsin.

      Sil
  15. Lan hile nin yeni version gelsin

    YanıtlaSil
  16. Ferhat abi iniyo ama kurulma uyguluma indirilemedi diyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dosya da sorun yok dostum, sorunsuz bir şekilde iniyor. ApkDisc İle İndirebilirsiniz.

      Sil
  17. Abi çok iyi ama girince server dolu diyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geceleri falan denersen girebilir dostum.

      Sil
  18. Yanıtlar
    1. Başka zamanlarda dene açılır veya diğer serverları dene.

      Sil
  19. Yanıtlar
    1. Her zaman açılmıyor dostum, farklı zamanlarda dene girer. Veya diğer serverları dene.

      Sil
  20. Abi açılıyor çok sağol link için...

    YanıtlaSil
  21. Link varmi buna indir diom ama baska biseybiniyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ApkDisc İle İndir yazan yerden indirebilirsin.

      Sil
  22. Ferhat abi giriyorum oturum açılmııyo yardım edermisin

    YanıtlaSil
  23. Abi indirdim ama yukelniyorda takılıyorum

    YanıtlaSil
  24. Abi allah senden razı olsun çok saol

    YanıtlaSil
  25. abi hepsinide denedim siyah ekran var

    YanıtlaSil
  26. Daha sonra tekrar deneyin diyor ne yapmam lazim

    YanıtlaSil
  27. Kardeş kesin çalışıyor dimi hani Fhxa Server varya hileli clashta onun gibi oyundan atmıyor dimi aniden?? bide oyunu nasıl kaydedebiliriz??

    YanıtlaSil
  28. Abi ben normal filesiz clash of clansda oynuyorum ban yemem dimi

    YanıtlaSil
  29. Abi bu 8.332.9 sürümü çalışır mı

    YanıtlaSil
  30. Abi private server 2 mi yoksa private server 1 mi

    YanıtlaSil
  31. Abi nerden indirecem lütfen cevap ver apk diskden indiriyorum garib garib bi aslan çıkıyor ne yapmam lazım lütfen bana yardım et

    YanıtlaSil
  32. Abi lütfen bana yardım et indiremiyorum apk disk den indiriyorum bi aslan çıkıyor karşıma indiremedim bi türlü

    YanıtlaSil
  33. Abi çok saol açılıyor
    Ama arada sırada açılmıyor

    YanıtlaSil